Din neurolog
Stephen Wørlich Pedersen Dr. Med.

Stephen Wørlich Pedersen dr. med. er speciallæge i neurologi og neurofysiologi med speciale i bevægeforstyrrelser, specielt Parkinsons sygdom. Stephen W. Pedersen er uddannet fra Københavns Universitet 1984, og har forsvaret sin doktordisputats ved Universitetshospitalet i Linköping, Sverige, hvilket omhandlende motorisk analyse ved Parkinsons sygdom.

Han har publiceret videnskabelige artikler, og er fortsat engageret i flere neurologiske forskningsprojekter, omhandlende Parkinsons sygdom, avanceret Parkinsons sygdom og muskelsvind Amyotrofisk Lateral Sclerose ALS.

Stephen W. Pedersen har flere års erfaring med behandling af forskellige neurologiske sygdomme både fra Danmark og udlandet, og har været ansat som overlæge ved neurologiske afdelinger ved Gentofte Hospital og Rigshospitalet Glostrup.

Om Neurologpraksis Frederiksberg

Dr. Med. Stephen W. Pedersen startede Neurologpraksis Frederiksberg i maj 2014, efter mange års klinisk erfaring i det offentlige sundhedssystem. Klinikken har et tæt samarbejde med praktiserende læger, lokale speciallæger, med specialafdelinger på offentlige sygehuse og private klinikker.

Stephen W. Pedersen ser det som sin mission, at tilbyde den nyeste og bedste behandling tilgængelig, at bidrage til at forbedre behandling samt at udvikle de neurologiske behandlingsmuligheder. Stephen W. Pedersen arbejder for at klinikken tilbyder behandling af højeste kvalitet, med korte ventetider, og med forståelig kommunikation mellem speciallæge og patient.

Neurologpraksis Frederiksberg ligger placeret centralt på Frederiksberg, og er let tilgængelig både med offentlig transport eller i bil. Se kontaktsiden for alle kontaktinformationer eller klik på knappen til højre for at gå direkte til kontaktformularen.